Intervju i Veckans affärer om vikten av att uppföra sig i sina affärsrelationer!
Läs här
Läs här
Dela med dig till omgivningen att ditt företag satsar på ett gott business behavior. Bara det bidrar till ett bra rykte och är positivt för ditt företags affärsmässiga identitet. Är intervjuad om mina tankar kring business behavior i Vd-tidningen. Läs här
Ditt affärsmässiga uppträdande kan vara skillnaden mellan lönsamhet och misslyckande. Intervju med Annmarie Palm på Relationista och Peter Norberg, doktor i etik och ekonomi vid Ersta Sköndals högskola. Läs här
Möttes här av stort engagemang och mycket klokskap. Kristina Tellander som är annons- och försäljningschef har även köpt in 50 exemplar av min bok "Business behavior: Uppför dig - eller tappa affären".
"Uppförandet fixar affären". Tänk om bara fler förstod vikten av ett gott business behavior
När alla medarbetare får vara med och tycka till, blir det lättare att nå ambitionen om ett gemensamt gott affärsmässigt uppförande. På sätt blir business behavior också en demokrati-fråga. Hos utbildningsföretaget Hermods har Relationista nu inlett en serie med workshops. Ledningsgruppen var först ut.
Letar du julklapp till dina medarbetare, kunder, leverantörer, din chef, partner eller granne? Välkommen att beställa boken "Business behavior: Uppför dig - eller tappa affären". För större kvantiteter av boken plus bokning av föreläsningar på temat business behavior: Kontakta mig direkt! 070-586 23 67, annmarie@relationista.se Köp här
I Relationistas uppdrag för Hermods ingår det bland annat workshops för företagets chefer runt om i landet. Hermods köper också in boken "Business behavior: Uppför dig - eller tappa affären" till medarbetarna. Anna Bergstedt, till vänster, är marknads- och kommunikationschef. Till höger Charlotte Vällfors, utbildningsdirektör.
Är intervjuad om min syn på business behavior i nya numret av tidningen Veckans Affärer. (v. 45) Där pratar jag bland annat om att vara tillgänglig och att svara på tilltal - en självklarhet för de flesta, men långt ifrån alla.
I digitaliseringens tidevarv med slimmade organisationer är ett gott business behavior hos medarbetarna en konkurrensfördel! Idag har jag levererat en frukostföreläsning till alla medarbetare på ambitiösa Handelsbanken Nacka. Stort tack Anki Lenksjö, som även köpt in boken "Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären" till samtliga medarbetare!