Produkter

VETT OCH ETIKETT VID DISTANSARBETE

Visst finns det anledning till att praktisera samma nivå av vett och etikett när vi distansarbetar, som vid möten i den fysiska världen. Men när så många av oss jobbar hemifrån blir det kanske inte alltid samma fokus på den professionella framtoningen hos mötesdeltagarna.

 

I den digitala kursen ”Vett och etikett vid distansarbete” får deltagaren ta del av varierande innehåll i form av korta videos, inspirerande texter och reflektionsfrågor. Tips och råd kring vad man bör tänka på för att uppfattas som professionell av sina mötesdeltagare blandas med förslag på saker som verksamheter själva kan ta beslut om att enas kring.

 

Välkommen att höra av dig för mer info!

VIDEOFÖRELÄSNING OM BUSINESS BEHAVIOR

Föreläsningen Business behavior: Vett och etikett i arbetslivet finns även som videoföreläsning. Målgruppen är kommuner och företag. Som organisation får du nyttja videoföreläsningen obegränsat under ett helt år. Ni använder den för löpande inspiration medarbetare och exempelvis introduktion av nyanställda.

 

Kan detta vara något även för ditt jobb, så välkommen att höra av dig!

KONTAKTA
BOK OM BUSINESS BEHAVIOR

Det råder ingen tvekan om att business behavior är en konkurrensfråga. Business behavior är helt enkelt avgörande för dina affärer! I Annmarie Palms bok ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” (Liber förlag) får du ta del av både författarens och andras erfarenheter kring det affärsmässiga uppförande plus få tillgång till en rad tips och råd inom detta ämne.

 

Boken fungerar som en handbok. Den innehåller många exempel på situationer, tips och råd på temat Business behavior och delas med fördel ut till deltagarna efter en genomförd föreläsning/workshop.

Välkommen att beställa boken. Här kan du beställa: Adlibris, Bokus, och Ginza. Vill du köpa in ett större parti böcker? Kontakta Relationista direkt.

LJUDBOK OM BUSINESS BEHAVIOR

Boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” finns även som ljudbok hos Storytel.

BESTÄLL
WEBBUTBILDNING OM BUSINESS BEHAVIOR

I webbutbildningen ”Business Behavior: Uppför dig – eller tappa affären” får du som arbetar inom näringslivet eller offentlig sektor lära dig hur ditt bemötande är avgörande för att skapa trygga, professionella affärsrelationer där dina kontakter känner sig respekterade och vill vara lojala mot din verksamhet.

Utbildningen leds av Annmarie Palm och berör frågor som tillgänglighet, integritet och tydlighet för att skapa ömsesidig respekt, omtänksamma handlingar – och etiska frågor som klädkoder, alkoholpolicy och hur företagets medarbetare hanterar känslig information.

Denna webbutbildning passar alla som vill förbättra både interna och externa kontakter, och kan med fördel även användas som en introduktion till nya medarbetare.