Produkter

BOK OM BUSINESS BEHAVOIR

Det råder ingen tvekan om att business behavior är en konkurrensfråga. Business behavior är helt enkelt avgörande för dina affärer! I Annmarie Palms bok ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” (Liber förlag) får du ta del av både författarens och andras erfarenheter kring det affärsmässiga uppförande plus få tillgång till en rad tips och råd inom detta ämne.

 

Boken fungerar som en handbok. Den innehåller många exempel på situationer, tips och råd på temat Business behavior och delas med fördel ut till deltagarna efter en genomförd föreläsning/workshop.

 

Välkommen att beställa boken. Här kan du beställa: Adlibris, Bokus, och Ginza. Vill du köpa in ett större parti böcker? Kontakta Relationista direkt:

LJUDBOK OM BUSINESS BEHAVIOR

Boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” finns även som ljudbok hos Storytel.

BESTÄLL
WEBBUTBILDNING OM BUSINESS BEHAVIOR

I webbutbildningen ”Business Behavior: Uppför dig – eller tappa affären” får du som arbetar inom näringslivet eller offentlig sektor lära dig hur ditt bemötande är avgörande för att skapa trygga, professionella affärsrelationer där dina kontakter känner sig respekterade och vill vara lojala mot din verksamhet.

 

Utbildningen leds av Annmarie Palm och berör frågor om tillgänglighet, integritet och tydlighet för att skapa ömsesidig respekt, omtänksamma handlingar – och etiska frågor som klädkoder, alkoholpolicy och hur företagets medarbetare hanterar känslig information.

 

Denna webbutbildning passar alla som vill förbättra både interna och externa kontakter, och kan med fördel även användas som en introduktion till nya medarbetare.