Intervju om business behavior i Vd-tidningen

Dela med dig till omgivningen att ditt företag satsar på ett gott business behavior. Bara det bidrar till ett bra rykte och är positivt för ditt företags affärsmässiga identitet. Är intervjuad om mina tankar kring business behavior i Vd-tidningen. Läs här

Testa dig själv – Vett och etikett för företagare

Ditt affärsmässiga uppträdande kan vara skillnaden mellan lönsamhet och misslyckande. Intervju med Annmarie Palm på Relationista och Peter Norberg, doktor i etik och ekonomi vid Ersta Sköndals högskola. Läs här

Workshop i business behavior med ledningsgruppen på Hermods

När alla medarbetare får vara med och tycka till, blir det lättare att nå ambitionen om ett gemensamt gott affärsmässigt uppförande. På sätt blir business behavior också en demokrati-fråga. Hos utbildningsföretaget Hermods har Relationista nu inlett en serie med workshops. Ledningsgruppen var först ut.

Boken ”Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären” som julklapp

Letar du julklapp till dina medarbetare, kunder, leverantörer, din chef, partner eller granne? Välkommen att beställa boken "Business behavior: Uppför dig - eller tappa affären". För större kvantiteter av boken plus bokning av föreläsningar på temat business behavior: Kontakta mig direkt! 070-586 23 67, annmarie@relationista.se Köp här

Relationista välkomnar Hermods, som ny kund!

I Relationistas uppdrag för Hermods ingår det bland annat workshops för företagets chefer runt om i landet. Hermods köper också in boken "Business behavior: Uppför dig - eller tappa affären" till medarbetarna. Anna Bergstedt, till vänster, är marknads- och kommunikationschef. Till höger Charlotte Vällfors, utbildningsdirektör.

Frukostföreläsning på Handelsbanken

I digitaliseringens tidevarv med slimmade organisationer är ett gott business behavior hos medarbetarna en konkurrensfördel! Idag har jag levererat en frukostföreläsning till alla medarbetare på ambitiösa Handelsbanken Nacka. Stort tack Anki Lenksjö, som även köpt in boken "Business behavior: Uppför dig – eller tappa affären" till samtliga medarbetare!